16 April 2010

tudung kesayanganku hilang

ari tu pagi2 lagi aku dah bangun semata2 nak gosok baju kurung moden warna purple untuk pakai g keje..pas siap gosok, aku masuk mandi.. pas tu siap2 pakai baju yg dah gosok tu..
n terus ngadap cermin makeup..aku klu make up setengah jam duk dpn cermin..tp muka cam tu gak..he hee heee.....
pas tu aku g buat air untuk sarapan pagi mak n hubby..g jemur kain..menyapu umah..kemas umah sikit2...dah siap smua...aku pun nak pakai la tudung warna purple gak...
cari punyer cari x jumpa2 tudung tu..puas merata tpt aku selongkar confem xde..sedih giler aku coz tudung tu la yg paling aku syg...akhirnyer jam dah kul 7.30 a.m..aku dah lambat..salin baju..aku pakai baju yg x gosok je g keje..dalam sejarah tu...sampai sekarang aku xjumpa tudung tu..confem hilang..samaada kena curik,atau anak aku buang dlm tong sampah..he hee heeee



hanya tinggal kenangan je tudung aku ni..sib ada gambar..sapa2 yg terjumpa tudung aku ni leh la bg kat balai polis bentong erk ...(cehhh..mcm hilang anak lak aku ni...)..keh keh kehhhh...

No comments: