24 April 2010

Airyl Danial Demam


Risau tengok anak aku Danial demam..dari jumaat mlm lagi badan baby panas..jumaat tu kul 8.30 mlm aku bawak danial g ThongFatt LIDO..masa tu dia ok lagi..kul 2.00 pagi danial bangun xnak tdo..badan dia panas..aku bg dia mkn ubat demam..layan dia main2 dulu..kul 4.30 pg baru baby tido..pagi tu dia dah start menangis,langsung xblh berenggang dgn aku...tghari sepupu2 danial dr kuantan sampai,ada kawan baby nampak cergas sikit..main2..aku happy tgk baby dah ok..tp mlm td baby meragam semula..fisrt time tgk baby demam mcm ni sekali..aku n bie xtdo jaga danial mlm td..dia asyik menangis je..kul 4.30 pagi panas danial dah sampai tahap maksimum..aku n bie terus bawak baby g hospital...risau sgt,masa tu mula la pk bukan2...masuk ubat ikut buntut dia,balik umah kul 5.00 pg..Danial terus tido..kul 8.30 pg td dia bangun menangis2..tp nampak sihat sikit..blh main2 ngan spupu2 dia..td g bawak baby jalan2 naik keta..beli kan dia air vitegen..balik umah, bg makan ubat..n skng dia tgh tido..
Esok aku nak g keje..risaunyer..klu ari ni demam baby x surut..nampaknya aku kena amik mc la..nak wat camner,tu satu2 nyer anak aku..Ya Allah, cepat la sembuhkan anak aku..aku lebih suka tgk dia senyum dr menangis..

No comments: