19 April 2010

jumpa dah tudung pepel ku..

alhamdullilah..berkat kesabaran akhirnyer jumpa gak tudung yg ilang tu.. tp x sure blh pakai ke x lagi..coz awning tudung tu dah berlipat..kesnyer pasal aku ada beli tpt letak kain ngan kak su bfwen kat opis ni..best giler dia nyer bakul kain net tu..bakul tu aku letak barang2 KECIK la..xsedar ntah bila masa tercampak lak tudung aku tu kat dlm bakul tu..patutle x jumpa..masa nak amik menda KECIK pagi semalam,aku teramik la tudung aku tu..rasa cam lembut je,xkan menda KECIK lak..confius...sekali tgk confem tudung pepel ku...hu huuu..gembira hati..tgk la mlm ni aku try iron awning dia klu leh pakai lagi..klu ok,sok blh la pakai baju pepel aku tu..x yah iron dah..aku dah siap hanger dalam almari ...

***jimat duit,x yah dah g kedai tudung dpn tawakal**

opsss!! khamis ni gaji la..jumaat mcm kena singgah je kedai tudung ku itu..hik hik hikk...

No comments: