01 April 2010

SAMBUNGAN : memori kawin sepupu aku


dpt pun pic pengantin baru ni..spupu aku yg pompuan tau..ala2 muka arab..malu-malu atas pelamin..sesuai mereka berdua ni..yg laki tu aku tgk ada iras adi putra yg berlakon citer na o mei cuma dia kecik sikit je..


muka slamber je pengantin ni..tp tetap anggun...



ha ni sepupu aku lg sorang kakak pd yg baju pink tu..dpt amik gambar ia sorang je...pngantin lelaki time ni tgh sembang2 ngan famili...terpegun aku..make up n baju mmg cantek..napa la time aku kawin dulu xjumpa mak andam ni..hii...

anggunnyerr..pelamin pun nampak grand kan..kecik tp menarik...


alaaa time makan beradab ni xnampak lak pic dia..tema itam putih..dia nyer tpt menjamu makan memang selesa dan menarik...ruang perkarangan rumah spupu aku ni besar..so tetamu yg dtg ramai tp amat selesa..time ni pun ari x panas..
KESIMPULAN : kenduri kawin yg paling cool dan menarik yg penah aku pergi..SELAMAT PENGANTIN BARU WAT MY COUSIN YG CUTE MUTE..



No comments: