19 April 2010

JOM BERDIET..


opsss..ni makanan kegemaran aku..first sekali kena makan gak makanan bergoreng dan bergula ni utk tenaga..tp dengan kadar yg berpatutan la...slalu nyer aku amik karipap sebijik je..n kuih manis sepotong...



haa..ni dia produk yg aku gunakan utk diet..beza antara GC Life dan JM5 ni iolah GCL pagi2 mesti kena membuang air besar..JM5 lak kiter kerap buang air kecil..GCL ni ada dua, satu perisa kopi yg diminum waktu pagi..dan perisa buah-buahan diminum sebelum tido malam..kiter akan membuang air besar sekali sahaja iaitu waktu pagi..x macam beberapa produk dimana kerap sakit perut utk ke toilet...JM5 pulak macam yg kiter tau produk ini cuma akan membuatkan kiter kerap kencing..bermakna kiter kena banyak minum air bg bertenaga..dua2 produk ini amat berkesan..



haa..ni dia pemakanan yg amat penting sekali bg sesiapa yg nak amalkan diet..kadang2 kiter malas nak makan buah-buahan ni kan..lagi2 klu kena potong2..satu je cara bg kiter rasa seronok nak makan..letak buah2 ni dalam bakul mcm yg aku wat kat pic tu..(letak la cantek2 kan)..mcm aku x berapa suka letak dlm peti ais..so aku letak je kat atas kabinet dapur umah aku..so klu g dapor confem nampak..klu x aku yg kupaskan,mak aku kupas, bie aku kupas...so aku makan je la..(bab2 kupas buah ni mmg aku malas..hi hiii)...

OK SELAMAT MENCUBA..SALAM DIET SATU MALAYSIA..

No comments: