27 May 2010

SAMBUNGAN NOVEL RAMLEE AWANG MURSHID

setelah puas aku menggodam ternet utk mencari saki baki buku novel RAM.akhirnya aku berjaya memiliki nyer..timer kasih wat http://rinoa-loveless.blogspot.com kerana telah bersusah payah mencarikan aku kedai buku ALAF21 di Bentong, Pahang..ermm..4 buah buku aku dapat miliki..kecuali sebuah buku bertajuk "Mikhail" kerana kehabisan stok..tp xper akak kedai tu dah amik no pon aku, dlm minggu dpn adalah buku tu..so koleksi novel RAM aku akhirnyer FULL..hi hii..masa utk aku penuhi masa terluang tuk menelaah buku2 beliau..syiook nyerrr..skng ni aku tgh baca sambungan dari novel Bagaikan Puteri n CInta Sang Ratu..iaitu Hijab Sang Pencinta..pas abis buku ni,,sambunglak citer Cinta Sufi..empat novel ni adalah citer yg sama..bersambung2..mmg best..aku suka watak laksamana sunan tu..nak tgk novel2 yg aku beli td..nengok kat bwh ni erk..







novel RAM yang belum dpt aku miliki..arap2 minggu depan stok ada la..

2 comments:

FiRsYa MeLisSa said...

kita follow tau~~
owh...cinta sufi smbungan dari trio cinta laksamana sunan yer??
gempak nie~~
kena cepat2 check kedai buku..
karya RAM memang best..dia antara penulis novel thriller yang paling sy minat..dia punyer identiti sndri yang tak der kat penulis lain..
mau cari cepat nie..heheh
jom check entry baru kita
Petir Berdentum

diarieslinnanayus said...

ha haaa..ada pun geng pminat novel RAM..g cepat2 kedai buku..sy tgk novel RAM tgk laku skng ni...tgh baca sambungan citer laksamana sunan..mmg best gilerr..
sy nak g singgah kt blog awk ni..uhuu..