05 May 2010

KHAMIS - ye Encik, nak jumpa siapa?

BERTUGAS DI KAUNTER PERTANYAAN

sebagai kakitangan PPDbtg yang amat disegani (hi hiii...)..

dari semalam lg aku telah bersiap sedia untuk mencurahkan bakti di kaunter pertanyaan ...pagi2 buta aku dah bangun, mandi sambil menyanyi-nyanyi..pakai baju sutera yg aku dah gosok mlm td..ngan tudung yg ksu bg warna pink..ayunyerr aku..(heeee...sapa lg nak puji..)

awal sampai opis..terus g kaunter..duk2 jap,bukak komputer..pastu g makan kat pdg tras ngan my fwen..n sampai je kat opis, ada satu berita gembira..hu huuu...dia cuti ari ni..syiookkk nyerrr...PATUTLERR AKU GEMBIRA JE ...

Alaaaa,bakpe xde pengunjung ..bowingnyer..ngantuk nyerr..ermm bukak blog la..tiba2 teringat nak tgk keluaran terbaru novel Ramlee AWang MUrshid..byk rupanya, napa aku xtau.ni kena carik kat kedai buku ptg ni..aku nak beli smua buku2 dia yg xde dlm koleksi aku..alang2 dah tgk kat ternet..aku citer la kat Entri sebelum ni "KOLEKSI NOVEL RAMLEE AWANG MURSHID"..minat giler aku kat citer thriller dia tuhh..(pastu berangan lak nak wat contest..huhhh.tak mengagak kann..hii...)

baru kul 12.00..lambatnyerr..pe nak watz?..tido??xde tpt lak nak landing..tgk tv??xde citer menarik...MAIN BLOG??haaa..ni ok..hi hi hi hiiii......

......KHAMIS YANG GUMBIRAAA ......

No comments: