24 July 2014

JEM!!!!!!


Alamak!!!!! dan jem... waaaaa....



klu time ni pun dh jem.. kang aku balik keje, naik lak bas kul 6.. conferm esok sahur baru smpi bentong.. menangisi anak2 di rumah.. ehh mak aku pn sama.. kesian mak, letih dia jaga cucu.. 

gini gayanya,kena standby juadah berbuka jap g ni, serta juadah bersahor sekalik.. macam ni la hubby aku rasa tiap2 thn... aku x penah terpk pn bertapa letih nya dia balik keje dr KL dgn jalan jem gini.. kesian jugak kat hubby.. tahun ni aku lak merasa, hari2 letih..tido dah la lewat, siapkan keje umah.. 4.30 pg dh bgn, berkejar naik bas.. mencabar kewibaan tul.. nasib aku keje askar, gila kentang bertenaga aku.. haa!!! jgn mencebik yer, walaupun pembantu akauntan je kt tempat askar aku ttp kuat mcm askar yerk..tu kata dari anak aku Danial.. IBU KERJA ASKAR... jangan memain ngan aku, tembak kang...


No comments: