14 July 2014

CAREFOUR

Al kisahnya, tengahari td member opis aku diana ajak aku g carefour.. melompat aku gembira!!!! mana tak yer, bosan meh.. aku mmg mngharap sgt ada la org ajak aku jejalan.. aku x blh duk saja kt opis, dpt kluar kejap pn jadi lah.. gembira x terkata.. berbunga2 rasa dpt kluar... ya huuu!!!... 
 

Sampai carefour diana g pejabat pos, aku apa lg memanjangkan langkah ke bank.. sib ada baki duit dlm bank.. aku nmpk dh td telekong rm35 cantik.. aku pn g la cari kiosk yg jual telekong tu td, x jumpa lak.. conpius aku.. nmpk sgt aku x ingt jalan..heee.. dah mmg bkn rezeki aku, aku dh pasang angan2 nk letak telekong tu kt opis.. ok abaikan.. kang teringat2 smpi ke sudah.. :( 


 aku pn jalan2, tgk lak tudung.. cantik maa... try pakai.. ok elok.. tanya rege RM65.. ok murah.. warna biru pink.. nak amik duit dh byr, skali teringat aku dh tempah shawl dgn kak su.. a yo yoooo!!!!.. letak dgn pelahan, berjalan laju2 tinggalkan itu kedai.. ha haa!! berapa byk tudung aku nk beli.. baju raya sepasang je.... 


singgah semua kiosk, smua cantik... smua tergoda.. tp aku xbeli.. cuci mata blh, beli x blh.. esok nk hantar kereta ke bengkel.. kena jimat..klu terbeli,mau di amuk aku balik kang.. ha haa.. 


member aku dh siap pos barang dia, ajak aku g tgk kerongsang.. wahhh!!! ini x blh tahan.. harus terbeli jugak.. sbb mmg lama dicari, di carefour jugak yg adoo... huhh!!! nampak x alasan x blh bla, DAH LAMA CARI.. ehee!! pas tu, beli kan delisha sepek rambut dia.. dah mcm jd hobi lak aku g mana2 mesti nk beli aksesori rambut anak.. padahal anak aku pakai,5 minit pn belum tentu lekat kt rambut dia..ehehh!! dah nama nya ibu kan, nak anak cantik2 gitu.. 

RM23 hinggit je yg aku TERBELI.. ni je pun... heeee..


RM3 sahaja 


RM20 free 1 keroncang kecik

No comments: