16 June 2010

SEHARI DALAM HIDUP HAKU!!!

16.06.2010 aku exam BITK di PICC Putrajaya..terlanjur dah kesana, aku amik kesempatan bersuka ria at Alamanda..g tgk wayang citer Lagenda Budak Setan, ala haii x pepasal aku nangis teresak esak time ending citer tu kan..hu huu huu..malunyer kat Bie, tp Bie sempat gak tlg kesatkan air mata yg tertumpah kat pipi Gebu nih..romantik lak rasa...tp xleh tahan nyer bila budak2 sebelah aku duk pakat gelak kat haku!!..aduiiss malu tahap gaban lerr kejap..tak abih nangis dlm panggung, sambung lak kat luar panggung kan..he hee..pe la wat citer sedih2 camtu..cian kat aku..
Pas tgk wayang, aku ada janji temu ngan my best fwen..sambil jumpa sambil main bowling..best nyerr..bergelak ketawa..
sapa juara ?? aku laa coz dpt strike free, pin x jatuh pun, tetiba je strike kann..he hee..rezeki tuhh...fight ngan bie..sapa kalah dia kena drive keta..haku le menang..pe lagih dlm keta tidoo la jadik bos kejap..he hee
pa per pun..sehari yg seronok..

Luv u bie

Luv u zaimah..my 4ever fwen..




No comments: