01 June 2010

BILA AKU KENA JUMPA DOKTOR PAKAR...


pagi tadi aku ke spital..kul 9.30 a.m...saja g x-ray tangan aku yg bengkak cam bola ni...dah sebulan ngidap tp minggu ni lak tetiba rasa sakit n sengal2 kat tpt bengkak tu..takut jadik cam lutut aku yg dah expired ni...hi hii..asyik opret je..puncanya jatuh, x g spital..tgk2 dah bernanah..ingat pas opret lutut ri tu elok la..tp rupa2 nyer x elok2..skng ni aku dah ngidap penyakit lutut berlendir..ermm apa nak dikata, sedut je la di doktor kann..
aku ingat yg kat tangan ni x la seteruk kat lutut..tapi rupanya lg dangerous bila doktor bentong suh jumpa pakar kat spital temerloh..kena OPRET lagi leeerr aku...kat bentong x leh wat opretion coz tpt bengkak tu betul2 kat urat2 tangan aku..alahaii..nak sedut pun dah x blh..
ermm ngeri lak rasa lebih2 lagi bila auntie yg duk kat sblh aku masa di spital td bgtau klu biarkan blh jd kanser..misi pun ckp cenggitu..lg la aku ngeriiii tahap gaban..

aku tanya doktor " klu x opret blh x?"..

doktor ngan muka selambernyer jawab " klu xopret, you kena ngidap la sakit sampai bila2.." alahaii lemah nyyerr aku..

xpo la demi kesihatan aku, aku redhakan je la nnti bila time kena opret tu...

doa2kan la aku selamat..(cehh macam kronik la aku ni..heeee....)

No comments: