09 June 2010

BAJU RAYA AIRYL DANIAL

Minggu lepas belek2 blog yg bf ku bg...sekali terpesona lak tgk produk2 yg beliau jual..terus tergoda..pilih nyer pilih..dah x tau nak amik yg mana satu...terpk xlama lg nak raya, org dah sibuk2 beli baju raya..so tanpa berlengah, sebelum menda yg aku nak ni di COP orang lain..maka aku terus la submit borang kan..bila beliau dah reply, hati aku berbelah bagi..xkan nak amik 1 set je..sedangkan ada 1 set lg yg pekenan sgt2 ni...xpe la demi anak aku yg comel tu, apa salah nyer aku order terus 2 set..danial skng dah 1 tahun 5 bulan..amik saiz 18m..
Ari ni sampai dah 1 set CK n 1 set POLO..mmg cantekkk dan puas ati sgt2..kain dia mmg sedap dan sejuk..sesuai utk anak aku yg kuat berpeluh tu..n bila dah sampai, rasa x sabar nak tgk danial pakai g jalan2...alamak!!! sempat ke raya ni..he he heee...

jom tgk pilihan aku untuk sikecil :


No comments: