19 August 2010

AKU, RAMADHAN DAN NYAMUK.........


Setelah sekian lama menyepikan diri dr entri ini, akhirnya aku kembali dengan membawa seribu sinar di bulan Ramadhan ini..ecehhh!!! ayat x ingat....

Dah lama x cot cet cot cet kat sini, dah lama x memenuhi ruang diari aku ni haa..bukan sebab apa, sebab terlupa akan diri bila syok sgt berfacebook..last2 bila fb kat opis ni kena BOMMMM!!!..hu huuu baru teringat ke menda lain..apa laaa bebudak opis ni dengki sgt kat kami, tau la kami ni lawa, anggun dan terkenal..heeee..:))...x gitu wahai sahabat2 ku..

Ermm, nak ngumpat kang dosa lak bulan2 posa ni..tapi hati sudah terguris dek memandang nyamuk bertaburan bergelak ketawa menghiburkan hati mereka..sedangkan yang berlonggok atas meja, bawah meja, tepi kiri kanan meja belum disiapkan lagi..asyik tertunda je kerja2 yang amat2 penting..pelik betul melihat nyamuk2 ni..nama pun nyamuk xreti duduk diamm..ni pun 2 ekor nyamuk x masuk2 lagi..pergi mencari mangsa kot, atau pergi melelapkan mata..kan dua2 berpenyakit..heeee..

***lantak la bg sapa2 yg x faham..janji aku faham sendiri sudahh..***
bila la nyamuk2 ni nak pindah..x bosan ke isap darah org yg sama je..
g isap darah org lain lak...

arrhhhhhhh!!! masuk lak tetiba nyamukkkkkk niiii....nyesal aku seru2 korang...

syoohhh syooohhhhh!!! pergi..pergiii!!!...








4 comments:

soclose2213 said...

hahaha faham2...kita beli Ridsect nak?

diarieslinnanayus said...

ok gak tu ..beli ridsect tp kena beli satu lori baru berkesan..almaklumla nyamuk berlemak..heee...

WanDiana said...

kita panggil org wat fogging kat opis baru berkesan kot.hahahaha..bunyi nyamuk memang membingitkan telinga,menyakitkan hati...tak suka betul!!!!

diarieslinnanayus said...

a ah, nak ckp dah td tp lupa nak nama dia foging ..heee..tp paling best klu dpt lempang je nyamuk tu..tenyeh kat dinding..