30 October 2014

koktel buah-buahan di pagi jumaat ku menjadi.. sila senyum... :)

 Alhamdulillah, setelah berminggu2 jumaat ko janji nk buat koktail.. akhirnya hari ni aku makbulkan permintaan aku sendiri.. heee... tu pun sbb aku duk umah mentua aku di Sentul.. klu ulang alik dari Bentong, mau nya tahun dpn la bru aku buat setelah dpt kuarters lee...hi huuu... 

Macam biasa hari Jumaat ada bacaan Yasin di  Bahagian Akaun.. pun jua macam biasa ada jamuan makan secara potluck setiap unit.. macam yang dijanjikan aku n Fairos pakat bawak koktail je.. curah2 dlm besen, siap gitu..

Malas nk citer2 panjang lebar, bkn ada org nk baca pun blog aku ni.. MAJUK  800 KALI lagi.... 


 Bahan- bahan nya adalah, sila tgk pic.. malas nak citer.. la la la la laaaaa


 tu dia hasil potluck bhgn akaun


 adikku fairos, rajin dia buat keje.. aku duk menempel je kaco dia buat keje.. malas sentiasa meguasai suasana.. he heee..

 
 koktail buah2an dr aku n fairos.. sila telan air liur.. :p


 tuan punyer blog berselfie dgn makanan.. perut adalah sentiasa berbunyi mintak di isi.. 
sila sabar ye perut..


 yeee!! sila serbu beramai-ramai


saya sedang menunggu kekosongan utk serbu itu meja ... hu huuu...

Sekian terima kasih... 
Motif : MALAS LAGI..

No comments: