08 October 2014

CELEBRATE myBIRTHDAY .. 27 SEPTEMBER 2014


Hari tu kan.. Hubby celebrate my birthday kt KL.. 26 hb tu jatuh hari jumaat, so mlm tu kami  jln2 kl je pas abih kerja... smntra nk tunggu jam 12.00 mlm ( 27 sept), hiiii.. ngada2 cm x blh wish kt umah je.. tp kali ni, mmg aku terharu sgt sbb slalu nya celebrate kt umah je semnjak ada anak gitu.. tp kali ni, memandangkan hubby sabtu tu keje, so dia ajak celebrate kt luar. gara2 takut aku majuk.. sblm tu pun aku dh majuk tau, sbb dh sabtu dia keje. ahad lak nk outsation.. stresss.. mnggu bithday xde si dia di sisi.. ecehhh... NAMPAK KANN... 

tghari jumaat tu hubby ajak kluar jap, g cari hadiah aku.. sbb my hubby suh aku pilih sendiri.. slalu nya dia surprise kan aku.. tp kali ni dia nk belikan sesuatu yg aku suka.. dan jeng jeng jengggg....




 Hubby ajak masuk kedai emas.. mula2 masuk habib, tp sakit hati tgk pekerja dia yg buat x layan kt kami... sibuk borak sama2 dia.. makan gaji buta tul... last2 kami kluar sambil membebel, g poh kong sblh,puas hati.. x yah ko nk jeling2 erk.. dh pilih punya pilih.. aku amik 2 bentuk cincin yg mmg aku dh pekenan.. suh hubby pilih : " Bie pilih la yg mana satu,  x kisah mana2 pn bie pilih syg suka" .. Bie pilih yg ni, terus aku sarung.. sila bayar En. Hubby ku.. eheehhh!!! tp pas tu hubby suh bukak, dia ckp tnggu la 12.00 mlm kang bru romantic.. merah pipi aku tau, malu x sabar sgt nk pakai .. kan dah kena simpan dlm kotak dia balik.. menciii!!!.. :p


 ni pic aku amik bila dh sampai umah.. abaikan tgn ku yg berkedut itu, sila buat x nmpk.. hu huu!!!


 Ehhh!! pas kluar dr Poh Kong leh lak ternampak kedai kasut.. ALASAN !!! ha haa... terus try2 sarung.. tiba2 hubby ckp amik la 2 pasang, adiah birthday.. WAHHH!!! meroyan aku jap .. naik sasau pilih kasut.. smua aku capai..Ehh yg tu cantik. Ee ehhh yg ni pn cantik... Tq Bie, luv u sgt2.. tiba2 rasa nak peluk je dia kt kedai kasut tu.. tiba2 nampak hubby comei gila time tu.. ahakkk!! melampau kannn..



 malam tu kami g wangsa walk.. tgk wayang, karaoke bagai... bila perut dh lapar.. terus hubby ajak g makan..


 Makan kat Kg Bru.. apa ntah nama restoran ni.. sedappp sesangattt..


 yang ni pun sedap...
______________________________________________________________
 
Pada 1 Oktober ri tu, g celebrate birthday ngan Ct zaimah ( zaimah bithday 29 sept).. my best friend.. kami pilih ICT, Shah Alam.. letih nak citer.. meh la tgk pic gedik kami.. heee..



 my Best Friend sampai mati.. lup u zaimah...


 eksen je lebih hubby aku ni...






 yo yo ooo je kan...


pari-pari gempal gitu.. he heeee...



haiwan ternakan ku.. :p










 hingga akhir hayat...
 mewangi selamanya.. hee...


                                         dpt flower n coklat dr bie.. so sweett..



 lup u ct zaimah



 
handbag...hadiah birthday dr zaimah..

Sekian.. la la la laaaa....

No comments: