01 October 2014

Lunch di HAYAKI, setapak..

Alhamdulillah .. jalan2 cari makan hari ni singgah di Hayaki, setapak.. he heee... aku mati-mati ingat Hayaki ni makanan jepun ala-ala sushi tu.. rupa-rupanya makanan orang melayu maa..  klu member opis aku x bwk sini, smpi mati la aku x masuk ke Hayaki .. rasa nak KAKI je diri sendiri, bertahun hidup baru ko nak merasa makanan yg super sedap ni..rugi-rugi.. Aku klu g area setapak , Mali's je la pun slalu gi, KL Festival, Downtown Danau kota, dan tpt wajib singgah adalah tutty frutty...

Aku Order nasi kukus Hayaki.. MAK AIIII!!! sedap nak gila ... dah la byk, se'eh perut aku tau..rege pun murah RM7.90 je satu set... nanti nak ajak Encik Suami TERCINTA gi la pulok.. nak makan yg lain lak, smua aku nk makan... smua nampak sesedap sesangat gitu.. melampau statement, nampaknar jakun nya ... ahakkss..



 tengok pic pun dah tentu terliur gitu..

nasi kukus super sedap RM7.90 per set

 member-member opis, walaupun lain2 unit aku semua join.. janji perot ada kenyang, hati banyak senang.. heee.. * ada lah sorang budak tu malu nk amik gambor.. tu duk blkng aku, adalah mmg ko x kan nampak.. lawa sangat budak ni, segan bebenor.. *

No comments: