23 September 2014

luahan rasa : terbiasa begini

Alhamdulillah dh 3 bulan aku bekerja di sini.. dan Alhamdulillah juga aku berjaya berulang alik keje dari bentong ke KL..pada mulanya memang aku rasa stress gila .. pg2 buta lg dh bgn.. 4.30 pg ko.. 5.30 dh bekejar ke bustand.. balik2 keje ngadap keje umah n anak2 lak.. tido pn lewat paling awal pn kul 11 mlm.. tp tu la klu dah hari2 ko ngadap menda yg sama, lama2 terbiasa jugak kan.. 

masa keje kat bentong, kul 6.45 aku baru bangun, klu terpeot kul 7.00 la aku bgn.. heee.. malas kan mak orang ni.. siap2 , mandikan si danial.. 7.30 hantar nenel g sekolah n terus g opis.. senang bai tu.. tapi itu dulu, waaaaaaaaa!!!!! rindu nya di saat itu, rindu opis lama, rindu kwn2 lama, rindu cafe ppd, rindu gerai rahsia, rindu suasana keje kt bentong.. HAKIKATNYA aku dh x blh nk ulang masa lalu, menyesal kemudian xde gunanya.. lain kali nk buat apa2 pk dulu ending nya.. huk hukkk!!! 

kerinduan melampau... miss u all so much... EMAS DI HATI KU..

No comments: