22 September 2014

luahan rasa... bermasalah kah aku??

camat pagi semua.. lama udah x update blog.. menjak keje kl ni, letih betul rasanya.. hua hua huaa... mcm ko keje driver bas kan.. letih2 bagai.. ahaaa...

tapi series 2 3 mnggu ni mmg aku letih je, mbe sbb kurang vitamin dlm badan ke hapa.. dgn anak2 x sihat nyer, bergilir2 abg n adik demam, cirit birit bagai.. keje kat opis pn semakin berlambak,aku je malas nk buat.. he hee.. blh gitu.... terpaksa malas sbb letih sepanjang masa..napa ntah aku, dah la slow, lembik lak tu.. x pandang dek orang.. orang cemek-cemek je kat ko .. 

tu pun aku dh dgr desus desus duk kata budak baru semua bermasalah.. hellooo!!! xkan dek kerana sorang yg buat hal, ko nak hentam smua sekali.. aku pn terlibat sama kot, sokmo x dtg keje.. ayoo laa!! aku x dtg sbb anak2 aku x sihat, aku sendiri ada masalah perut sejak opret apendiks hari tu.. tu pn aku amik cuti bkn aku ponteng. bkn aku xde cuti.. aku bwk 21 hari cuti aku kt opis baru ni tau.. so ko xde sebab nk ckp aku bermasalah. siap mc bagai.. bkn aku tipu .. xkan gila aku nak tipu ckp anak2 aku x sihat, aku sakit.. aku ni waras tawaduk lagi tau.. tu pun bkn spnjang masa aku cuti, aku sakit.. sekali sekala je kot, cuma baru ni je aku cuti lama sikit, sebab mak aku pegi mnghantar sepupu aku kawin kat perak, pastu bersambung lak dgn anak2 aku demam cirit birit, si adik semput.. tu klu x faham jugak xtau la.. sabar je la aku.. 

mcm ni la nasib budak baru.. sokmo kena buli.. nnti aku dh lama kat sini, siap la aku buli budak baru lak.. ha haa!! ishh x baik tau.. (sambil mata keatas gitu).. yang bercerita tu pun , aku tgk selalu benor xde kat opis.. jap2 kluar.. jap2 halfday.. anak dia pun sokmo x sihat.. tp ye la dia senior kt sini.. so x nmpk la mcm dia pn sokmo xde kt opis.. budak baru jugak yg bersalah.. kasi lempang kesedaran sikit boleh?? dush dushh!! tumbuk muka dia sepuluh kali.. amik ko... waahhh ganazzz..

motif : kasi muntah lagi tgk muka aku yg edit semata-mata ni... ha haaa!!!

1 comment:

Anonymous said...

wah..sape yang mengata kak lin tuh...
senior mane satu tu..
mcm org dekat2 kak lin je tu..kitorang seksyen panjar ke?
rase x pernah dengar lah pulak