24 September 2014

Banduan melarikan diri di Bentong, Pahang


 Semalam punya citer.. tgh2 tgk ulangan akakdemi fantasia malam tadi..mak aku tunjuk post kat fb dia, ada banduan melarikan diri kat bentong... bersenjata parang dan menaiki motor.. adoiii laa, terus mak aku cek smua pintu n tingkap pastikan berkunci.. dah la hubby aku xde malam td, sibuk ngan tournament bowling dia kt KL.. aku lak bawak anak2 tido kat ruang tamu.. series x nyenyak aku tido malam td, jap2 bgn tgk anak2, mak n wan... sampaikan nk g toilet pn aku takut... tahan lah smpi ke pagi.. elok2 kul 4.00 pg, delisha lak bangun mintak susu.. alahai anak, ibu baru nak lelapkan mata kejap.. kul 4.30 dh kena siap2 g keje. ni lagi satu kerisauan dihati aku.. g keje pg2 buta sorang.. seriauuu...

kul 5.15 aku dh kluar umah, dgn hati yg berdebar2 aku pecutkan kereta ke bustand, elok2 smpi bustand makk aaiii xde orang lak.. aku sorang je.. Ya Allah, lindungilah hamba mu ini dr perkara2 yg x diingini.. aminn...aku kuatkan semangat kluar keta, duk kat dlm bustand.. jap2 pas tu ada 2 3 orang yg sampai.. Alhamdulillah lega.. dan akhirnya aku smpi jugak ke KL.. lega rasa nya.. cuma skng aku risau mak n anak2 kat umah, smoga xde apa2 yg berlaku.. 



 sila jangan ganggu keluarga saya wahai banduan...



No comments: