21 August 2014

MINGGU BERDIKARI

see... kan aku dh ckp aku gila aktif berblog skng.. hik hikk!!! bln posa ri tu sedap gila aku berentri..tu pn sbb xde aktiviti kan.. makan xblh, nak ngumpat xde geng, bosan di tpt baru la katakan.. ni raya dh nak abih kot, bru ada masa aku nk bkk blog ni.. 

Minggu ni aku g keje sendiri-sendiri tanpa encik suami.. daud kena outstation ke kelantan n terengganu.. terpaksa la aku g keje sorang2.. beranikan diri pagi2 buta g keje.. kul 5.30 pg aku dh terpacak kat bustand tunggu bas.. ermmm keje di KL, duk di Bentong mau kurus aku hari2 macam ni.. tu pun klu leh kurus, rasanya mustahil.. hiii....

Xde apa2 pn sebenarnya klu aku g keje sorang2 .. ok je.. mula2 je rasa macam x yakin.. skng gila yakin aku drive dr pekeliling ke jln padang tembak.. sikit pn x mencabar.. ecehh... 5 minit dh sampai.. apa rasa... poyo eksen aku kan... 

cuma time balik je aku stress lalu jem .. lenguh kaki i tau.. keta manual.. sikit2 tekan brek, sikit2 tukar gear.. sakit lak hati kita... padahal dekat je pekeliling tu.. time gi 5 minit je smpi opis, time balik 30 minit baru ko smpi pekeliling.. tu pun klu x ujan,,, klu ujan, mau sejam ko sangkut kat jalan tun razak tu haa!!!.. mau jadi tranformers aku tgh2 bandaraya KL ni.. mentang2 la bwk keta bumblebee.. hee.. pic?? kali ni malas nk upload pic, sbb lup nak bwk USB.. hii.. lain kali aku post pic bumblebee i yer..

pastu kan.. pastu kan.. blh pulak aku makan sendiri2.. slalu mesti makan ngan hubby.. tghari pn mesti nak hubby jugak.. ni seminggu dia xde, blh je aku makan sorang2.. blh je aku ajak member g mkn.. nampak ngada2 kan bini daud ni.. yo yo ooo..:p

yang pasti balik umah rasa nak pengsan... letihhhh... slalu hubby yg drive g pekeliling.. mengadap jem smbil muka mcm A Galak gitu.. hu huuu... 

 nampak x, lebih kurang je mcm m.daud klu dia marah... hiii..


 pas ni slalu2 la aku kena tinggal, padan muka aku sapa suh mintak keje KL kan..
SENDIRI MAU INGAT!!!

No comments: