05 January 2011

KUKAH-KUKAH DANIAL 2 TAHUN

ahaaaa!!!!.. apa ada pada 5 JANUARI 2011????...of course la beddei si kukah-kukah yg comei tu..anak kami yg semakin byk membebel like father..ha haakkk!!!...

kami x plan pun nak wat parti beddei tuk danial coz paham2 la awal2 bln ni..n awal2 tahun..lubang poket ku selalu je bocoqq..he hee!!..masa time lunch 4hb ngan bie, ada la ckp nak bwk danial g mkn2 kat genting sempah je 5hb tu..pastu terpk lak better wat kat umah je, ajak budak2 yg mengaji ngan mak aku meraikan beddei danial sambil2 bersedekah..citer kat mak. mak pun stuju...

mlm tu jugak kami g beli barang2 tuk bedei nnti..alaaa xde paper pun..sikit2 je..gula2 2 jenis, sumi, kacang, nudget n snek..pastu beli bahan2 tuk masak bee hon goreng ( satu2nyer makanan panas yg aku pandai buat setakat ini..hiii...)..Kek n belon lak ptg 5hb tu baru g amik kat kedai maksedara aku JAH BAKERY..sepupu aku selaku pereka grafik tuk kek coklat nenel..allaaa comei nyer kek, ada patung badut 2 ekor, belon2 kecik n payung..pastu ingat nak tulis kat kek tu eppi beddei airyl danial tp spupu aku ckp x menarik arr..so pk nyer pk, maka tercipta lah "KUKAH KUKAH DANIAL 2 THN"..kukah kukah tu adalah perkataan yg slalu kuar kat mulut nenel bila dia menyanyi, bila dia pegang mikrofon n bila dia main gitar or tgk org main gitar..he he heee!!!..mmg klasik sungguh anak aku nih..

so nak jdkan cerita, pas mak aku ngajar ngaji, dlm kul 9 mlm gitu..kamik pun reramai meraikan ari jadi nenel yang ke 2 itu...wlupun alakadar je tp ttp meriah dgn riuh rendah bebudak..ooo!! lupa lak nak kasik tau, mlm tu nenel pakai jubah n kopiah yg mak aku beli kat mekah ri tu..comei sungguh ustaz cilek tu..anak je pakai jubah, ibu n ayah nenel pakai uniform catering..( he he heeee..jadi pelayan tetamu kami malam tu..so x sempat nak cari baju cantek tuk dipakai daa..)

syonok sungguh nenel, ramai kawan2 ..yg paling syok, ayah dia bakar lilin kek beddei, xsempat nyanyi eppi beddei , nenel dah sibuk2 tiup lilin..2-3 kali gak la ayah nenel nyalakan balik lilin tu..ha ha haaaa!!..anak ibu..anak ibu..

BUAT ANAK IBU YANG TERCINTA...:

SELAMAT HARI ULANGTAHUN YANG KE 2 SAYANG..SEMOGA DANIAL MENJADI ANAK YANG BAIK DAN SOLEHAH...ibu sayang nenel sgt2, ayah syg nenel sgt2...muaaahhh!!!!

kek dari JAH BAKERY...


eppi beddei nenel anak ibu...lup u...


nenel ngan rakan2 mengaji nyer...ustazz..cayokkk!!!..


duniaku milik mereka selamanya....


potong kek time..abih hancur kek tu..nenel..nenell..

No comments: